مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ازیتا

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش در سال 1379 در زميني به وسعت 11.000 متر مربع احداث گردید. این مرکز خرید بيش از 400 واحد تجاري و چندين كافي شاپ و رستوران گردان را شامل می شود که علاوه بر خرید برای استراحت و تفریح گردشگران تور کیش نیز مناسب است همچنین جزء یکی از بزرگترین بازارهای جزیره محسوب می شود.

مرکز تجاری کیش دارای ۴۷۹ واحد تجاری شکیل و بزرگ می باشد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، وسایل آشپزخانه, مواد غذایی , موبایل و تجهیزات رایانه ای، آژانس املاک و ... فعالیت دارند. قیمت اجناس در این مرکز نسبتا بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد. در تور کیش از این بازار دیدن نمایید.

 

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس یک کیش یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مرکز خریدهای جزیره کیش می باشد که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش و در زميني به وسعت 12.000   مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا گردیده است. این مرکز خرید بين خيابان فردوسي و بلوار رازي قرار گرفته است. در بازار پردیس 1 چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از میهمانان تور کیش مي باشند. غرفه های آن نیز انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را به خریداران و گردشگران تور کیش ارائه میکنند .

بازار پردیس یک کیش

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش تابستان 95

 

تور کیش تیر 95

 

تور کیش مرداد 95

 

تور کیش شهریور 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مکان های خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: